Z początkiem lutego 2025 roku, Marcin Nawrocki rozpoczął pracę na stanowisku Chief Operating Officer (COO) w sieci Komfort. Firma przekazała w specjalnym komunikacie, że jest to istotny krok w realizacji strategii marki, skoncentrowanej na wzmacnianiu pozycji rynkowej, wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań oraz zapewnianiu najwyższej jakości obsługi klienta.
Nowy COO będzie odpowiadał m.in. za zarządzanie i transformację sieci sklepów własnych i franczyzowych, sprzedaż offline i B2B, a także za współpracę z architektami.
- Po ponad 20 latach budowania i rozwoju w poprzedniej organizacji przyszedł czas na kolejny etap. Komfort to dla mnie zarówno znana rozwijająca się, nowoczesna sieć handlowa, jak również jasna i celna definicja misji. Z radością i poświęceniem dołączę do zespołu sieci Komfort. Każdy z Nas zasługuje na komfort we własnym domu - mówi Marcin Nawrocki.
Spore doświadczenie
Marcin Nawrocki ma bogate doświadczenie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi i rozwoju sieci handlowych. Przez lata pracy w Bel-Pol aktywnie uczestniczył w przekształcaniu sieci hurtowni szerokiej oferty materiałów budowlanych i wykończeniowych w nowoczesnego operatora działającego we wszystkich kanałach dystrybucji w kategorii "FLOORS & DOORS".
Jego priorytetem było wzmocnienie segmentu premium retail, który łączył kompleksowe portfolio produktów z usługą instalacji, odpowiadając na potrzeby najbardziej wymagających klientów.
O sieci Komfort
Sklepy Komfort to marka z branży wyposażenia wnętrz, która jest obecna na polskim rynku od ponad 30 lat. W swojej ofercie posiada asortyment potrzebny do urządzenia łazienki, wykończenia podłóg czy drzwi. Firma oferuje również usługi projektowe w zakresie kuchni i innych domowych wnętrz. Początki firmy Komfort sięgają 1992 roku. Obecnie ma ponad 160 sklepów, wśród których znajdują się salony własne oraz prowadzone w systemie franczyzowym. Sklepy sieci znajdują się w dużych i średnich miastach na terenie całego kraju.
***
Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.