Moya zadebiutowała na krajowym rynku w 2009 roku, kiedy to otworzyła pierwszą stację paliw w Mińsku Mazowieckim. W ciągu 15 lat, marka zarządzana przez firmę Anwim S.A. rosła w siłę, systematycznie powiększając się o kolejne punkty. Sieć właśnie poinformowała, że na mapie Polski jest ich już 500.
- Osiągnięcie liczby 500 stacji w sieci Moya to dla nas ważny moment, w którym widać efekt konsekwencji, determinacji i współpracy. Tak, sukces cieszy, ale przede wszystkim daje ogromną satysfakcję. Dynamiczny rozwój pozwala nam na zwiększanie zasięgu i dostępności w różnych regionach Polski - mówi Prezes Zarządu Anwim S.A. Rafał Pietrasina, cytowany przez Magazyn Stacja Benzynowa & Convenience Store.
Moya rozwija franczyzę
Rafał Pietrasina podkreśla, że istotną rolę w rozwoju marki odgrywa model franczyzowy. Prezes Zarządu Anwim S.A. wyjaśnia, że umożliwia on szybką ekspansję sieci "przy zachowaniu wysokich standardów obsługi, dzięki partnerskiej współpracy i elastycznym warunkom dla franczyzobiorców".
- I oczywiście na tym nie poprzestajemy. Patrzymy do przodu, rozwijamy ofertę, inwestujemy w technologie i nowoczesne rozwiązania - dodaje Rafał Pietrasina.
Warto podkreślić, że spośród wszystkich stacji Moya, około 70 procent to obiekty działające na zasadzie franczyzy.
Przypomnijmy, że sieć działa we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, przy drogach lokalnych i w miastach. Oferuje ona pełną gamę usług od sprzedaży paliwa, przez własny koncept kawiarniano-gastronomiczny Caffe Moya, sklep, aż po myjnie i ofertę kierowaną do klientów biznesowych.
Moya rozwija stacje obsługowe, samoobsługowe oraz automatyczne.