Multi Ice Group jest jednym z kluczowych graczy w segmencie franczyzy gastronomicznej, szczególnie dzięki innowacyjnemu podejściu do współpracy z franczyzobiorcami. Podlaska firma z sukcesem rozwija marki takie jak: "Crazy Dog", "BuBu Tea", "u Lodziarzy" czy "Lody Bonano", które przyciągają inwestorów nowoczesnymi konceptami, wsparciem marketingowym oraz przemyślaną logistyką.
Jak przekonują właściciele marki, współpraca z Multi Ice Group to nie tylko gotowy model biznesowy, ale również kompleksowe wsparcie na każdym etapie działalności.
- Naszym priorytetem jest sukces franczyzobiorców, dlatego oferujemy szkolenia, wsparcie operacyjne i marketingowe oraz pełne know-how związane z zarządzaniem lokalem. Dzięki temu nasi partnerzy mogą skupić się na prowadzeniu biznesu, mając pewność, że stoją za nimi doświadczenie i wsparcie profesjonalnego zespołu - Radosław Charubin, właściciel Multi Ice Group.
MULTi7 czyli innowacyjny system współpracy franczyzowej
W związku z dynamicznym rozwojem swoich flagowych brandów, firma z Białegostoku wprowadziła innowacyjny system współpracy franczyzowej MULTi7, który jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby rynku oraz rosnące wymagania franczyzobiorców.
Dzięki MULTi7 franczyzobiorcy mogą wybrać model współpracy dopasowany do ich indywidualnych potrzeb, co pozwala na większą elastyczność i kontrolę nad biznesem. Rozwiązanie to jest szczególnie popularne wśród inwestorów, którzy szukają możliwości szybkiego rozwoju z jednoczesnym ograniczeniem ryzyka. System umożliwia wybór między różnymi formatami lokali, co pozwala na odpowiednie dopasowanie do lokalizacji oraz grupy docelowej.
- Dzięki wdrożeniu naszego systemu MULTi7, franczyzobiorcy zdecydowanie szybciej (o 50 procent) wdrażają się w realia skutecznego prowadzenia biznesu pod gotową marką. Czują się pewniej i są bardziej świadomi zasad funkcjonowania modelu franczyzowego, co przekłada się na dużo szybsze i lepsze wyniki - informują przedstawiciele marki.
Twórcy systemu wydzielili siedem głównych obszarów współpracy odpowiedzialnych za skuteczne prowadzenie biznesu pod marką franczyzową oraz jeden obszar związany bezpośrednio z samym franczyzobiorcą jako przedsiębiorcą i właścicielem biznesu. Są to:
- Oferta wyboru jednej z czterech gotowych marek,
- Pomoc w finansowaniu,
- Pomoc w znalezieniu dogodnej lokalizacji,
- Prosta i przejrzysta umowa,
- Promocja w mediach,
- Szkolenia z każdego rodzaju biznesu,
- Pomoc opiekuna dedykowanego,
- Zapewnienie, że partner jest właścicielem biznesu.
Dynamiczna ekspansja
Przypomnijmy, że Multi Ice Group przygotowuje się do rozszerzenia swojej sieci na terenie naszego kraju. Firma z Białegostoku, która może pochwalić się 20-letnim doświadczeniem na rynku gastronomicznym, otworzyła w tym roku 26 lokali reprezentujących popularne brandy: "BuBu Tea", "u Lodziarzy", "Lody Bonano" oraz "Crazy Dog".
- Rok 2024 to dla nas niezwykle ważny moment. Otworzyliśmy nowe lokale w kluczowych miastach, aby być bliżej naszych klientów i dostarczać im to, co najlepsze. Nasza misja to nie tylko oferowanie produktów najwyższej jakości, ale także tworzenie miejsc, gdzie ludzie mogą spędzać czas w przyjaznej, rodzinnej atmosferze. Cieszymy się, że nasze marki zdobywają coraz większe uznanie i z niecierpliwością czekamy na to, co przyniesie przyszłość - mówi Radosław Charubin, właściciel Multi Ice Group.
Multi Ice Group nie spoczywa na laurach. Jak zapowiadają włodarze sieci, firma inwestuje w rozwój nowych technologii produkcji oraz w innowacje, które pozwalają na tworzenie jeszcze bardziej zróżnicowanej oferty. Dzięki temu, każdy klient znajdzie coś dla siebie - od klasycznych smaków, po najbardziej wyszukane i nowoczesne kompozycje.
- Ekspansja Multi Ice Group to kolejny krok w kierunku umacniania pozycji lidera w branży gastronomicznej. Dzięki otwarciu nowych lokali, firma staje się jeszcze bardziej dostępna dla klientów, jednocześnie podnosząc poprzeczkę w zakresie jakości i innowacyjności oferowanych produktów - informują przedstawiciele sieci.