Sławomir Czarnecki z zadowoleniem patrzy na mijający rok w wykonaniu Grupy Muszkieterów. Prezes firmy podkreślił, że realizacja zadań opierała się na trzech filarach. Były to przyspieszenie rozwoju, utrzymanie niskich kosztów oraz dynamika ludzka. Przez tę ostatnią należy rozumieć gwarancję ciągłości funkcjonowania marki, czyli pozyskiwanie i rozwijanie nowych przedsiębiorców.
- Jeżeli chodzi o te elementy, idziemy zgodnie z planem - zaznaczył Sławomir Czarnecki.
Prezes Grupy Muszkieterów dodał, że cieszy go także realizacja obrotów.
- Obrót Grupy przekroczył na koniec września 8 mld złotych, z wzrostem rok do roku 6,1 procent i ponad 465 mln zł. W samym trzecim kwartale Grupa osiągnęła obrót na poziomie 2,8 mld zł, co przełożyło się na wzrost o 135 mln zł i 5 procent rok do roku - przekazał przedsiębiorca.
W przyszłym roku seria nowych otwarć
Sławomir Czarnecki przekazał, że nadrzędnym celem Grupy Muszkieterów na przyszły rok będzie przekroczenie 11 mld złotych obrotów.
- Myślę, że jesteśmy to w stanie osiągnąć. Budżet, który sobie założyliśmy jest ambitny, ale jednocześnie jest do wykonania. Wiemy, że zarówno Bricomarché, jak i Intermarché mają przed sobą różne wyzwania. Jeżeli zrealizujemy założenia, które mamy wobec szyldu spożywczego, to w 2025 r. chcemy otworzyć ok. 15 sklepów, a może nawet więcej. Jeśli chodzi z kolei o Bricomarche, to będzie to około 25 otwarć - zdradził prezes Grupy Muszkieterów.
Rekordowy rok dla Bricomarché
Przypomnijmy, że mijający rok był rekordowym jeśli chodzi o nowe otwarcia dla firmy Bricomarché, działającej w ramach Grupy Muszkieterów. Jak zapowiedział prezes franczyzowego brandu, plany na 2025 r. są równie ambitne.
- W tym roku otworzyliśmy już ponad 20 sklepów, co stanowi rekord dla sieci. W przyszłym planujemy otwarcia na poziomie 25 placówek. Takiego tempa rozwoju nie notowaliśmy nigdy w naszej historii i zamierzamy utrzymać ten trend. W ciągu najbliższych czterech lat planujemy otworzyć kolejne sto sklepów. Będziemy walczyć o to, by model ekonomiczny, który mamy, bronił się przed konkurencją i sprawdzał się na trudnym dzisiaj rynku - przekazał w rozmowie z naszym portalem Marek Sawa, prezes Bricomarché.