19 marca 2025 roku, Grupa PSB Handel otworzyła nowy sklep Mrówka, oferujący bogaty asortyment produktów z branży DIY. Punkt handlowy mieści się w Dzierżoniowie, przy ul. Batalionów Chłopskich 97a.
Obiekt liczy ponad 4 500 metrów kwadratowych. Dodatkowo, posiada przestronny dział ogrodowy o powierzchni 1 000 metrów kwadratowych, w którym klienci znajdą rośliny, narzędzia ogrodnicze i akcesoria do pielęgnacji zieleni. Przy markecie znajduje się także parking, oferujący ponad 160 miejsc parkingowych.
Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty, w godzinach 7:00 - 20:00. W markecie pracuje 30-osobowa załoga. Otwarcie placówki zostało poprzedzone intensywną kampanią marketingową obejmującą bilbordy, gazetki promocyjne, lokalne media oraz social media.
Siódma placówka partnera
Nowy market to kolejna inwestycja firmy PSB FAGO, która z powodzeniem prowadzi już trzy sklepy pod szyldem Mrówka w miejscowościach Dzierżoniów oraz Pszenno.
Ponadto, firma zarządza punktami PSB PROFI w Świdnicy, Pszennie i Dzierżoniowie.
Kolejne otwarcie w ciągu kilku dni
Przypomnijmy, że w sobotę 15 marca 2025 roku, Grupa PSB Handel otworzyła nowy sklep Mini-Mrówka w Tucholi, miejscowości zlokalizowanej w województwie kujawsko-pomorskim.
Placówka ma powierzchnię 600 metrów kwadratowych, podobnie jak ogród zewnętrzny. W markecie pracuje siedem osób. Sklep jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 oraz w soboty 8.:00 - 15:00.
Właścicielem nowego punktu handlowego jest firma Bysewo, która od wielu lat jest Partnerem Grupy PSB. Prowadzi ona także skład w Gdańsku, Mrówkę w Chojnicach oraz Mrówkę Express w Borkowie.
Coraz bliżej 400 sklepów w Polsce
Z zapowiedzi Wojciecha Słowańskiego - tamtejszego dyrektora ds. rozwoju wynika, że cyfryzacja, ekspansja sieci oraz inwestycje w zasoby ludzkie to filary, na których firma będzie się koncentrować w 2025 roku.
- Dla nas jednym z ważniejszych determinantów jest poziom pokrycia kraju w zakresie oddziaływania na klientów. Nasza ekspansja na kolejne miesiące i lata będzie koncentrowała się na tym, by zaistnieć w tych miejscach, w których jeszcze nie mamy swoich placówek. Takich miejscowości jest już stosunkowo niewiele. Aktywnie poszukujemy partnerów na tego typu obszarach - mówi Dyrektor ds. Rozwoju w PSB Handel S.A.
Przedsiębiorca podkreśla, że nie chce ulegać magii liczb, jednak przyznaje, że przekroczenie bariery 400 sklepów pod marką PSB Mrówka w 2025 roku jest bardzo prawdopodobne.
- Chcemy otwierać co najmniej trzydzieści sklepów rocznie. Osiągnięcie liczby 400 sklepów pod marką Mrówka w roku 2025 jest więc jak najbardziej realnym scenariuszem - mówi Wojciech Słowański.
Grupa PSB działa na rynku od 27 lat, będąc największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Firma zrzesza 430 małych i średnich, rodzinnych firm z całego kraju, prowadzących działalność w ponad 280 składach budowlanych, ponad 380 punktach handlowych PSB Mrówka oraz w ok. 80 składach PSB Profi. We wspomnianych placówkach zatrudnienie znajduje około 14 tysięcy osób.
***
Zbliża się kongres Retail Trends 2025. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem wydarzenia