Sklep w Gogolinie znajdujący się przy ulicy Krapkowickiej 160B, to pierwszy obiekt Bricomarché prowadzony przez Barbarę i Rafała Bajołków, przedsiębiorców, którzy dołączyli do Grupy w Polsce. To jednocześnie drugi supermarket sieci powstały dzięki nowym możliwościom rozwoju oferowanym przedsiębiorcom Bricomarché i Intermarché przez Grupę Muszkieterów.
Nowy model inwestycyjny
Unikalny model umożliwia właścicielom sklepów, poprzez zakładane Spółki Deweloperskie, lokowanie środków w zakup nieruchomości i budowę nowych obiektów pod szyldem Intermarché i/lub Bricomarché, które mogą być prowadzone samodzielnie przez inwestorów lub przekazane w formie najmu innym przedsiębiorcom z Grupy.
- Otwarcie naszego pierwszego sklepu Bricomarché w Gogolinie to dla nas ważny krok w kierunku rozwoju biznesu. Związaliśmy swoją przyszłość z renomowaną marką, dzięki czemu mamy poczucie bezpieczeństwa, bo możemy cały czas liczyć na wsparcie sieci w każdym obszarze. Z drugiej strony jesteśmy przedsiębiorcami niezależnymi i możemy decydować, z których możliwości rozwoju oferowanych przez Grupę Muszkieterów skorzystamy. To daje komfort działania i dobre perspektywy na przyszłość. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy mieszkańcy Gogolina i okolic od dzisiaj będą mogli korzystać z bogatego asortymentu do domu i ogrodu w atrakcyjnych cenach - mówi Barbara Bajołek, właścicielka Bricomarché w Gogolinie.
Szeroki asortyment i dodatkowe usługi
Sklep o powierzchni 1 200 metrów kwadratowych, z 700 metrami kwadratowymi ogrodu zewnętrznego oraz 600 metrami kwadratowymi wiaty budowlanej, oferuje szeroki wybór produktów, w tym:
- materiały budowlane,
- dekoracje,
- artykuły do majsterkowania,
- artykuły ogrodowe,
- rośliny od lokalnych dostawców.
Klienci mogą również skorzystać z dodatkowych usług, takich jak cięcie blatów czy transport zakupionych towarów. Sklep dysponuje 50 miejscami parkingowymi, 3 kasami oraz wyszkoloną kadrą pracowniczą liczącą 24 osoby.
- Otwarcie sklepu Bricomarché w Gogolinie to kolejny dowód na skuteczność modelu inwestycyjnego Grupy Muszkieterów, który umożliwia szybki rozwój sieci. Dzięki tej innowacyjnej formie współpracy wspieramy naszych przedsiębiorców, którzy decydują się na inwestowanie w rozwój swoich biznesów. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy zrealizowaliśmy już dwie inwestycje, co świadczy o pozytywnym wpływie na ekspansję. Naszym celem jest nie tylko rozwijanie sieci, ale również zaspokajanie potrzeb mieszkańców mniejszych miejscowości, zapewniając im dostęp do wysokiej jakości produktów i usług - mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché.
Z okazji otwarcia dla klientów przygotowano liczne atrakcje, w tym konkursy z nagrodami. Bricomarché zachęca także do korzystania z programu lojalnościowego „Moje Bricomarché”, w ramach którego klienci mogą zbierać punkty za zakupy i wymieniać je na e-bony.
Sieć nie zwalnia tempa
Mijający rok był rekordowym dla firmy jeśli chodzi o nowe otwarcia. Jak zapowiedział prezes franczyzowego brandu, plany na przyszły rok są równie ambitne.
- W tym roku otworzyliśmy już ponad 20 sklepów, co stanowi rekord dla sieci. W przyszłym planujemy otwarcia na poziomie 25 placówek. Takiego tempa rozwoju nie notowaliśmy nigdy w naszej historii i zamierzamy utrzymać ten trend. W ciągu najbliższych czterech lat planujemy otworzyć kolejne sto sklepów. Będziemy walczyć o to, by model ekonomiczny, który mamy, bronił się przed konkurencją i sprawdzał się na trudnym dzisiaj rynku - przekazał w rozmowie z naszym portalem Marek Sawa, prezes Bricomarché.