Za nami otwarcie kolejnego supermarketu pod szyldem Intermarché. Obiekt zlokalizowany przy ulicy Jana Kilińskiego 24 w Chojnowie ma blisko 1 000 metrów kwadratowych powierzchni. Punkt oferuje szeroką gamę produktów. Wśród asortymentu znajdują się świeże warzywa i owoce, wypieki, bogaty wybór mięs i wędlin, zarówno pakowanych jak i tradycyjnej formie oraz artykuły z kategorii Smaki Zdrowia i Kuchnie Świata.
Oprócz produktów spożywczych sklep oferuje również szeroki wybór towarów przemysłowych oraz artykułów marek własnych Intermarché i marki parasolowej "O la la!". Na półkach dostępne są również regionalne wyroby, dzięki współpracy z lokalnymi dostawcami, producentami żywności i rolnikami.
Nowoczesny koncept
Nowy supermarket w pełni odpowiada nowoczesnemu konceptowi Intermarché Power 2.0. Jego wyróżnikiem jest zoptymalizowana ścieżka zakupowa oraz doskonała ekspozycja towarów, szczególnie produktów świeżych, które zostały zgrupowane w formie ryneczku. W sklepie w Chojnowie zajmuje on 45 procent powierzchni sprzedażowej, podczas gdy pozostała część jest zaaranżowana zgodnie z układem tzw. "grzebienia".
W placówce zatrudniono 30-osobową, wykwalifikowaną kadrę, a klienci będą mieli do dyspozycji cztery kasy samoobsługowe oraz trzy kasy liniowe z wydłużonym do 320 cm transporterem. Dodatkowo, tuż przy wejściu do sali sprzedaży znajduje się nowo otwarty punkt obsługi klienta, który zapewni wygodną pomoc po dokonaniu zakupów.
W dniu otwarcia klienci mogli skorzystać z licznych atrakcji. Barista przez cały dzień serwował kawę marki własnej Planteur de Tropique, przygotowaną w stylu Latte Art. Dodatkowo, osoby, które dokonały zakupów na kwotę 100 zł, otrzymywały bon o wartości 10 zł oraz torbę gratis. Pierwsi ludzie, którzy odwiedzili sklep, otrzymali także paczki niespodzianki.
- Cieszę się, że mogę wspierać rozwój Grupy Muszkieterów, oferując najwyższej jakości produkty w atrakcyjnych cenach mieszkańcom Chojnowa. Dzięki współpracy z Grupą, mogę rozwijać swoją działalność, realizując się jako przedsiębiorca i korzystając z zaufanej marki, co jest dużym atutem przy wejściu na nowy rynek - mówi Maciej Olejnik, właściciel sklepu Intermarché w Chojnowie.