26 października do sieci franczyzowej Odido dołączyła pięćsetna placówka w nowej odsłonie w formacie familijnym. To sklep o powierzchni liczącej blisko 76 metrów kwadratowych. Lokal znajduje się w miejscowości Bieńkówka, blisko 50 kilometrów od Krakowa. Na miejscu dostępna jest strefa gastronomiczna, w której klienci mogą m.in. napić się kawy marki Rioba oraz zjeść hot doga lub zapiekankę.
Sklep prowadzą państwo Natalia i Karol Jończyk.
- W naszej miejscowości jest mała liczba lokalnych placówek, dlatego jednym z pierwszych pomysłów na zagospodarowanie nowego budynku był sklep spożywczy. Podjęliśmy współpracę z Odido ze względu na miękką franczyzę, na której zależało nam najbardziej. Jesteśmy właścicielami sklepu i cenimy sobie niezależność, jaką daje nam sieć. Możemy jednak liczyć na wsparcie ze strony dedykowanego przedstawiciela handlowego, którego pomoc jest nieoceniona - tłumaczą właściciele sklepu.
Łukasz Terelak, Starszy Kierownik ds. Handlu w Makro Polska: oferujemy szeroki zakres wsparcia dla franczyzobiorców
Jak przekazał Starszy Kierownik ds. Handlu w MAKRO Polska, franczyzobiorcy mogą liczyć ze strony firmy na szeroki wachlarz wsparcia.
- Cieszymy się, że nasza oferta przyciąga coraz większą liczbę franczyzobiorców. Szczególnie ważne jest dla nas stałe podnoszenie jakości sklepów, dlatego stale obserwujemy trendy rynkowe i oferujemy szeroki zakres wsparcia dla franczyzobiorców w postaci profesjonalnego doradztwa, jak i materiałów promocyjnych - mówi Łukasz Terelak.
Odido jest jednym z liderów wśród sieci franczyzowych sklepów spożywczych w Polsce. Operatorem sieci jest Makro Polska. Nowy format Elevate to połączenie lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.