07.02.2025 / 14:35
StoryEditor

Sieć Moya otworzyła stację paliw nr 500. Marka mocno stawia na rozwój franczyzy

Stacja paliw sieci MoyaMateriały prasowe

6 lutego 2025 roku miało miejsce uroczyste otwarcie nowo wybudowanej stacji własnej należącej do sieci Moya. Jubileuszowy obiekt w niebiesko-czerwonych barwach znajduje się w Kobyłce pod Warszawą, w pobliżu węzła na trasie S8. Warto przypomnieć, że marka rozwija również placówki franczyzowe. Obecnie stanowią one 70 procent wszystkich punktów działających pod szyldem firmy.

Moya zadebiutowała na krajowym rynku w 2009 roku, kiedy to otworzyła pierwszą stację paliw w Mińsku Mazowieckim. W ciągu 15 lat, marka zarządzana przez firmę Anwim S.A. rosła w siłę, systematycznie powiększając się o kolejne punkty. Sieć właśnie poinformowała, że na mapie Polski jest ich już 500.

- Uroczystość otwarcia 500. stacji to dla nas wyjątkowy moment, który podsumowuje 15 lat dynamicznego rozwoju marki MOYA. Każdy nowo otwarty obiekt jest dowodem naszego zaangażowania w zapewnienie najwyższej jakości obsługi i innowacyjnych rozwiązań dla naszych klientów. Nie spoczywamy jednak na laurach i nie zwalniamy tempa – planujemy kolejne otwarcia, rozwój oferty pozapaliwowej oraz inwestycje w obszarze elektromobilności – mówi Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A.

Moya rozwija franczyzę

Rafał Pietrasina podkreśla, że istotną rolę w rozwoju marki odgrywa model franczyzowy. Prezes Zarządu Anwim S.A. wyjaśnia, że umożliwia on szybką ekspansję sieci "przy zachowaniu wysokich standardów obsługi, dzięki partnerskiej współpracy i elastycznym warunkom dla franczyzobiorców".

Przypomnijmy, że spośród wszystkich stacji Moya, około 70 procent to obiekty działające na zasadzie franczyzy.

Sieć działa we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, przy drogach lokalnych i w miastach. Oferuje ona pełną gamę usług od sprzedaży paliwa, przez własny koncept kawiarniano-gastronomiczny Caffe Moya, sklep, aż po myjnie i ofertę kierowaną do klientów biznesowych.

Moya rozwija stacje obsługowe, samoobsługowe oraz automatyczne.

***

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

12. marzec 2025 05:28