14.01.2025 / 13:12
StoryEditor

Sławomir Czarnecki, Grupa Muszkieterów: celem na 2025 rok jest przekroczenie 11 mld obrotów

Sławomir Czarnecki, prezes zarządu Grupy Muszkieterów w PolsceMateriały prasowe

Prezes Grupy Muszkieterów, rozwijającej w naszym kraju sieci sklepów franczyzowych Intermarché oraz Bricomarché poinformował, że nadrzędnym celem firmy na 2025 rok jest przekroczenie 11 miliardów złotych obrotów. - Myślę, że jesteśmy to w stanie osiągnąć. Budżet, który sobie założyliśmy jest ambitny, ale jest to do wykonania - przekazał Sławomir Czarnecki.

Sławomir Czarnecki zdradził plany Grupy Muszkieterów na 2025 rok. Prezes firmy poinformował, że jej działania opierają się na trzech głównych filarach. Są to:

  • Przyspieszenie rozwoju, 
  • Utrzymanie niskich kosztów,
  • Dynamika ludzka. 

Sławomir Czarnecki wyjaśnił, że przez tę ostatnią należy rozumieć gwarancję ciągłości funkcjonowania marki, czyli pozyskiwanie i rozwijanie nowych przedsiębiorców.

Prezes Grupy Muszkieterów zadowolony z obrotów

Prezes Grupy Muszkieterów poinformował, że cieszy go także realizacja obrotów w 2024 roku.

- Obrót Grupy przekroczył na koniec września 8 mld złotych, z wzrostem rok do roku 6,1 procent i ponad 465 mln zł. W samym trzecim kwartale Grupa osiągnęła obrót na poziomie 2,8 mld zł, co przełożyło się na wzrost o 135 mln zł i 5 procent rok do roku - przekazał przedsiębiorca.

Plany na 2025 rok

Jak poinformował Sławomir Czarnecki, nadrzędnym celem firmy na 2025 rok jest przekroczenie 11 miliardów złotych obrotów.

- Myślę, że jesteśmy to w stanie osiągnąć. Budżet, który sobie założyliśmy jest ambitny, ale jednocześnie jest do wykonania. Wiemy, że zarówno Bricomarché, jak i Intermarché mają przed sobą różne wyzwania. Jeżeli zrealizujemy założenia, które mamy wobec szyldu spożywczego, to w 2025 r. chcemy otworzyć ok. 15 sklepów, a może nawet więcej. Jeśli chodzi z kolei o Bricomarche, to będzie to około 25 otwarć - zdradził prezes Grupy Muszkieterów.
***

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

15. styczeń 2025 03:16