17.01.2025 / 11:51
StoryEditor

Teletorium przekroczyło barierę 200 punktów handlowych w Polsce. "Wsłuchujemy się w potrzeby franczyzobiorców, co sprzyja ich sukcesom"

Punkt handlowy należący do sieci TeletoriumMateriały prasowe

Miniony rok był niezwykle udany dla Teletorium - franczyzowej sieci będącej liderem na polskim rynku akcesoriów GSM. Marka otworzyła 31 nowych lokali, zwiększając liczbę swoich punktów do 210. - To imponujący wynik, który nie tylko odzwierciedla duże zainteresowanie marką, ale także skuteczność naszego modelu franczyzowego – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor generalny firmy.

Teletorium - franczyzowa sieć specjalizująca się w sprzedaży akcesoriów do telefonów, otworzyła w 2024 roku 31 nowych punktów handlowych. Zagościły one w kolejnych topowych galeriach w Polsce, takich jak m.in.:

  • Riviera Gdynia,
  • Galeria Katowicka,
  • Galeria Pomorska w Bydgoszczy.

Nowe lokale w mniejszych miejscowościach

Lokale powstały także w mniejszych obiektach, jak na przykład Galeria Rondo Wiatraczna w Warszawie czy Galeria Fordon w Bydgoszczy. Sieć z sukcesem weszła także do centrów handlowych w miejscowościach takich jak Jędrzejów, Ostrów Wielkopolski i Leszno.

- Mniejsze centra handlowe często oferują korzystniejsze warunki wynajmu, co przekłada się na atrakcyjniejsze koszty dla naszych franczyzobiorców – mówi Piotr Andrzejewski.

Dyrektor generalny Teletorium podkreśla, że sukcesy franczyzobiorców w takich lokalizacjach dowodzą, że rentowność punktu należącego do sieci nie zależy od wielkości centrum handlowego.

Łącznie na terenie naszego znajduje się już 210 lokali działających pod szyldem marki.

Piotr Andrzejewski: wsłuchujemy się w potrzeby franczyzobiorców

Lider rynku akcesoriów GSM w Polsce planuje w 2025 roku pozyskać kolejnych kilkudziesięciu franczyzobiorców. Jak podkreśla Piotr Andrzejewski, dostępność rentownych lokalizacji wciąż jest bardzo duża, co stwarza doskonałe możliwości dla przyszłych partnerów Teletorium.

Marka oferuje franczyzobiorcom nieszablonowe warunki współpracy. W przeciwieństwie do wielu innych sieci, które wymagają od partnerów samodzielnego poszukiwania lokalizacji, Teletorium bierze na siebie ten obowiązek, wynajmując przestrzeń handlową w wysokiej jakości lokalizacjach. Partnerzy firmy otrzymują dostęp do gotowych, umeblowanych punktów handlowych, co znacznie ułatwia rozpoczęcie działalności.

Koszt wkładu własnego, szacowany na około 50 tys. zł, w dużej mierze obejmuje zatowarowanie, a dzięki bezpośredniej współpracy z producentami akcesoriów, franczyzobiorcy mogą liczyć na niskie ceny hurtowe.

Franczyzobiorcy Teletorium mają także szanse na dodatkowe źródła dochodu, takie jak serwis telefonów czy współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi. Piotr Andrzejewski podkreśla elastyczność warunków współpracy, co pozwala na dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb partnerów.

- Wsłuchujemy się w potrzeby franczyzobiorców, co sprzyja ich sukcesom i przyczynia się do dalszego rozwoju sieci – zaznacza dyrektor.

Andrzejewski dodaje, że w ten sposób Teletorium wzmacnia swoją pozycję lidera na polskim rynku akcesoriów GSM, a dzięki dbałości o pozytywne relacje ze swoimi partnerami, zawdzięcza swój dynamiczny rozwój.

***

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

05. luty 2025 05:01