Atrakcyjna i wygodna lokalizacja, różnorodny wybór zajęć fitness oraz sprzętu do ćwiczeń, darmowe wejście i konsultacja z instruktorem – to wszystko oferuje poznaniakom nowo otwarty klub Xtreme Fitness Gyms w Starym Browarze. Dla Xtreme Fitness Gyms, sieci klubów fitness to z kolei kolejny ruch w ekspansji do największych polskich miast.
Uczestnicy wydarzenia mieli okazję nie tylko wypróbować sprzęt i wspólnie potrenować, ale także skorzystać z wielu przygotowanych atrakcji. Odwiedzający zapoznawali się również z ofertą klubu, która obejmuje różnorodne zajęcia fitness oraz dostęp do kilku stref: cardio z rowerkami, bieżniami, orbitrekami czy schodami, air zone, w której znajdują się ergometry i airbike‘i oraz bogato wyposażone strefy maszyn siłowych i wolnych ciężarów.
- Szukając lokalizacji pod nasze kluby, kierujemy się przede wszystkim komfortem klubowiczów. Zapewniają go galerie handlowe i retail parki, na które coraz częściej pada nasz wybór – mówi James Cotton, CEO Xtreme Fitness Gyms.
Wskazuje on na zalety tego typu obiektów – dysponują one dużymi parkingami, znajdują się w atrakcyjnych, dobrze skomunikowanych miejscach. Ponadto odpowiadają na inne codzienne potrzeby ludzi, jak chociażby zakupy, które można zrealizować przy okazji przyjazdu na trening. James Cotton zwraca uwagę na fakt, że jest to tak samo wartość dodana dla parków handlowych.
- Nasi klubowicze regularnie odwiedzają je w godzinach i dniach innych niż te najpopularniejsze na zakupy. Podpisując wieloletnie, średnio 10-letnie umowy najmu, jesteśmy pewnym i stabilnym partnerem biznesowym. Nasza oferta wzbudza zainteresowanie zarządców nieruchomości, którym zależy na dywersyfikacji biznesu, a także na reagowaniu na bieżące rynkowe oraz konsumenckie trendy i potrzeby klientów – tłumaczy CEO Xtreme Fitness Gyms.
Jak dodaje, otwarcie klubu w Poznaniu jest początkiem ekspansji sieci do największych polskich miast. Sieć poszukuje i negocjuje nowe lokalizacje w Warszawie, Krakowie czy też Katowicach. Jednocześnie kontynuowane jest pozyskiwanie lokali w miejscowościach do 100 tysięcy mieszkańców, które wciąż stanowią podstawę krajowej ekspansji sieci.