15.04.2024 / 10:54
StoryEditor

Marka Fit Cake z nowym projektem. Do kogo jest skierowany?

Założyciele sieci franczyzowej Fit CakeMateriały prasowe
Fit Cake to franczyzowy koncept, będący alternatywą dla niezdrowych słodyczy. Jego pomysłodawczynia jest Ewelina Choińska, współautorka bezcukrowych deserów, które podbiły serca klientów już nie tylko w Polsce, ale też poza jej granicami. Teraz Fit Cake rusza z nowym projektem.

Zaczęło się od małej manufaktury w Białymstoku, w której Ewelina Choińska oferowała desery bez kalorycznych składników. Z pomocą Rafała Kościuka, życiowego partnera, przekształciła biznes w dynamicznie rozwijającą się sieć franczyzową, choć pierwotnie nie taki był cel założenia przez nią tej działalności.

Ponad 80 fit kawiarni w Polsce

W swoim przekazie marketingowym Fit Cake używa sloganu „niecukiernia”, który ma przekazać odbiorcom kluczową informację: można przygotować smacznne, a zarazem niskokaloryczne wypieki z dobrych składników, pozbawione sztucznych dodatków. Pierwszy lokal powstał we wspomnianym Białymstoku w 2016 roku. Miał zaledwie 40 metrów kwadratowych. Dzisiaj obraz Fit Cake jest zupełnie inny. Aktualnie to sieć franczyzowa licząca ponad 80 fit kawiarni w Polsce, a także posiadająca lokale za granicą (Malta, Rumunia, Hiszpania, Szwecja, Austria).

Czas na Silne Obcasy

Silne Obcasy to nowy projekt marki, dedykowany kobietom, które jeszcze nie uwierzyły w siebie. Jest to istotny etap rozwoju marki Fit Cake, która chce kierować się nie tylko aspektem biznesowym, ale też społecznym i inspiracyjnym. Swoją uwagę skupia na kobietach, które jeszcze nie odważyły się uwierzyć w swoje możliwości i potencjał. Jak podkreślają własciciele biznesu - jest to też inicjatywa dla tych, którzy czują zahamowanie przez stereotypy społeczne czy brak wsparcia, a jednak posiadają w sobie siłę i determinację do osiągnięcia sukcesu.

- W świecie biznesu znajdują się historie, które zaczynają się od marzeń i pasji, by przekształcić się w inspirujące sukcesy. Chcemy pokazać paniom, że mogą być niezależne, prowadzić liczący się i dochodowy biznes. Nasza marka wyjdzie im naprzeciw i przeprowadzi przez wszystkie niezbędne procedury, formalności i zagwarantuje osiągnięcie pełnego sukcesu – opowiada Ewelina Choińska, ambasadorka projektu.

Chcą przełamywać bariery, ale nie tylko

Nowy autorski projekt marki Fit Cake stawia sobie za cel przełamywanie barier, budowanie pewności siebie i wspieranie rozwoju zawodowego oraz osobistego kobiet. Poprzez mentorstwo, szkolenia, warsztaty oraz networking, projekt Silne Obcasy wspiera kobiety w budowaniu swoich umiejętności, zarządzaniu biznesem i pokonywaniu wyzwań związanych z przedsiębiorczością.

- W ramach projektu Silne Obcasy, nie tylko wesprzemy kobiety w rozwoju ich własnych biznesów, ale również zaangażujemy się w akcje społeczne, promując równość szans i wsparcie dla kobiet na różnych płaszczyznach życia. Dzięki temu, Fit Cake stanie się nie tylko marką, ale również symbolem siły, determinacji i wspólnoty kobiet w dążeniu do sukcesu i spełnienia swoich marzeń biznesowych – dodaje Rafał Kościuk.

21. listopad 2024 12:01