Edukacyjne spotkania stanowią okazję do poszerzenia kompetencji biznesowych oraz integrowania sektora handlu tradycyjnego.
– W ten sposób tworzy się silna społeczność franczyzowa Odido. Mając regularny kontakt z partnerami, łatwiej nam wsłuchiwać się w ich potrzeby i wspierać w konkurowaniu z placówkami wielkopowierzchniowymi i dyskontami – opowiada Łukasz Terelak, Starszy kierownik ds. handlu w Makro Polska.
Podczas spotkań sieć stawia na dialog i budowanie rozwiązań w oparciu o potrzeby franczyzobiorców, którzy chętnie dzielą się swoim doświadczeniem, otwarcie rozmawiają o potrzebach i oczekiwaniach
– Dzięki dyskusjom mamy możliwość wysłuchania bieżących spostrzeżeń, w których obszarach można zoptymalizować funkcjonowanie sieci w celu poprawy efektywności współpracy oraz zwiększenia zysku naszych franczyzobiorców – dodaje Łukasz Terelak.
Cykl spotkań Super Sklep obejmuje całą Polskę. Wydarzenia miały już miejsce w Żninie, Płocku, Mielnie, Kielcach i we Wrocławiu. Odbywają się wówczas prezentacje ekspertów m.in. na temat modelu Elevate oraz trendów rynkowych w polskim handlu. Ich celem jest również poszerzanie kompetencji biznesowych i wiedzy asortymentowej klientów, a w efekcie dalszy rozwój sektora handlu tradycyjnego.