Po dokładnej analizie asortymentu, przede wszystkim z kluczowych kategorii produktów codziennego użytku, sieć Intermarché zainicjowała nową akcję, której celem jest zaoferowanie klientom lepszych cen bez konieczności czekania na sezonowe promocje.
1500 niskich cen
Obecnie oferta niskich cen obejmuje ponad 1500 artykułów, z planem dalszej ekspansji. Została ona ostatnio rozszerzona o kolejne 100 produktów w kategoriach, w których Intermarché nie posiada odpowiednika w marce własnej. Inicjatywa polega na wprowadzeniu bardzo atrakcyjnych cen na wybrane artykuły brandowe, odpowiadające cenom produktów marki własnej w sieciach dyskontowych. Zyskają one specjalne oznaczenie - "Najtańszy w kategorii", dzięki czemu klienci szybko i łatwo zidentyfikują najbardziej ekonomiczne opcje w ofercie. Artykuły te sukcesywnie będą zastępowane przez parasolową markę własną Intermarché "O la la!".
– Dostosowujemy ofertę do potrzeb klientów, starając się jednocześnie rozwijać popularność naszej parasolowej marki własnej, czyli O la la!. Nowa akcja i oznaczenia pomogą klientom świadomie wybierać produkty o wysokiej jakości w najlepszych cenach. Należy podkreślić, że produkty objęte tą akcją dołączają do ponad 1,5 tysiąca referencji, których ceny w strategii Intermarché są ustalane do najniższych na rynku. Gwarantujemy w ten sposób klientom, że w Intermarché jest tak tanio, jak w dyskontach – zapewnia Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché.
Masowe obniżki cen regularnych
Dodatkowo, w lipcu b.r. sieć Intermarché zainaugurowała akcję masowych obniżek cen regularnych. W każdym miesiącu detalista będzie dokonywać analizy pozycjonowania cenowego produktów, której wynikiem będą regularne akcje obniżkowe, obejmujące po kilkaset produktów. Pierwsza lipcowa edycja akcji objęła 500 produktów. Artykuły w obniżonych cenach są dobrze widoczne na półkach, gdyż Intermarché wprowadziło w tym celu zupełnie nowe cenówki w kolorze zielonym.
– Regularnie badamy ceny i reagujemy na zmiany rynkowe. Akcje obniżkowe są stosowane praktycznie przez wszystkich graczy na rynku, ale najczęściej obejmują niewielkie grupy produktów, a jeśli pojawiają się większe akcje to zazwyczaj mają charakter okresowy i jednorazowy. W sklepach Intermarché, poza promocjami, chcemy na co dzień zapewnić klientom możliwość zakupu wielu produktów w niższych cenach – przekonuje Tomasz Walczak.