Sieć sklepów Delikatesy Centrum, których operatorem jest Eurocash liczyła na koniec 2023 roku 1464 sklepy, o 19 mniej niż rok wcześniej. Wobec mocnej konkurencji konieczne było wyciągnięcie asa z rękawa.
Ma nim być nowy koncept sklepów: – Nowe Delikatesy Centrum to najbliższy supermarket, który spełnia potrzeby polskiego konsumenta w zakresie oferty produktów świeżych i regionalnych, atrakcyjnych cen podstawowych produktów spożywczych, a przede wszystkim wspaniałej spersonalizowanej oferty lady mięsno-wędliniarskiej – opowiada Dariusz Stolarczyk, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za sieć Delikatesy Centrum.
W artykule zamieszczonym na portalu wiadomoscihandlowe.pl czytamy, że sklep DC jest nie tylko ulubionym miejscem na codzienne zakupy, ale także dobrym biznesem dla właściciela sklepu i franczyzodawcy. I to właśnie w systemie franczyzowym Eurocash planuje rozwijać tę sieć handlową.
- Nasze prace skupiały się nad optymalizacją współpracy z naszymi klientami, których efektem jest nowa strategia DC 2.0., rozwijana przy znacznym udziale franczyzobiorców oraz przygotowaniem nowego modelu operacyjnego sklepu, który będzie testowany i wdrażany w roku 2024” – napisał w sprawozdaniu zarządu Paweł Surówka, prezes zarządu Grupy Eurocash.
W marcu otwarto pierwszy sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie. Znajduje się on w Wyszkowie przy ul. Centralnej 10. Do końca kwietnia sieć przebuduje w podobny sposób 10 placówek, a do końca czerwca 2024 roku będzie ich 30.
Nowe Delikatesy Centrum oznaczono w specjalny sposób. Przy szyldzie sklepu umieszczono napis na żółtym tle „nowe”. W środku spółka zadbała o odpowiednią ekspozycję produktów. Na filmie udostępnionym przez Dariusza Stolarczyka wyraźnie widać odpowiednie oświetlenie stoisk warzywnych, z pieczywem czy mięsem.
Co jeszcze się zmieniło przeczytacie i zobaczycie w tekście na portalu wiadomoscihandlowe.pl.