04.02.2025 / 15:27
StoryEditor

Franczyzowa sieć Bricomarché stawia na markę własną. "Chcemy stworzyć jak najbardziej atrakcyjną ofertę"

Sklep Bricomarche w Sędziszowie MałopolskimMateriały prasowe

Sklepy zrzeszone w sieci Bricomarché, rozwijanej w Polsce przez Grupę Muszkieterów, mają dostęp do około 1000 produktów marki własnej. Korzystają z tej puli według potrzeb, w zależności od lokalizacji i powierzchni sklepu DIY. Jak zapewniają przedstawiciele firmy, oferta ta będzie systematycznie rozszerzana.

Aldona Toczek, brand manager oraz Paweł Stefaniak, dyrektor handlowy w Bricomarché wyjaśniają, że każdy sklep działający pod szyldem firmy ma możliwość dostosowania swojej oferty sprzedażowej do lokalnego rynku i potrzeb klienta. Dotyczy to zarówno produktów brandowych, jak i marek własnych.

Supermarkety Bricomarché w zależności od lokalizacji mają różną powierzchnię sprzedażową. Te dwa elementy powodują, iż liczba SKU w ramach marek własnych może się różnić w poszczególnych placówkach.

- Sklepy mają dostępnych ok. 1000 SKU w przekrojowych gamach produktowych. Naszą rolą jako centrali Bricomarché jest stworzenie jak najbardziej atrakcyjnej oferty odpowiadającej na oczekiwania naszych sklepów oraz ich klientów - informują przedstawiciele sieci.

Bricomarché rozwija markę własną

Aldona Toczek i Paweł Stefaniak tłumaczą, że w poprzednich latach sieć skupiała się nad innymi obszarami rozwoju, dlatego udział marek własnych w sprzedaży nie był zbyt wysoki. Przedstawiciele firmy patrząc na tendencje rynkowe zapewniają, że będzie on sukcesywnie wzrastał.

- Marka własna to deklaracja utrzymania jakości produktów za niższą cenę, a tego poszukuje obecnie klient. Aktualnie pracujemy nad poszerzeniem portfolio marek własnych w kilku kategoriach, gdzie nowe marki będą odpowiadały na trendy rynkowe. Jednocześnie nie zapominamy o rozwoju istniejących już linii. Analizujemy oczekiwania klientów i dostosowujemy gamy produktowe. - informują przedstawiciele Bricomarché, cytowani przez portal "wiadomoscihandlowe.pl".

Aldona Toczek i Paweł Stefaniak zdradzają, że w najbliższym czasie w sklepach należących do sieci będzie można zobaczyć nowe marki w nowych kategoriach. Będą to produkty uzupełniające ofertę w działach dekoracyjnych oraz majsterkowania, a także wyposażenia domu.

- Liczba produktów marki własnej oraz obrót na nich będzie sukcesywnie wzrastał rok do roku, a udział w całej sprzedaży bardzo mocno zależy od kategorii produktowej. W wybranych kategoriach private label będzie wiodącą linią produktową w sprzedaży - zapowiadają przedstawiciele Bricomarché.

***

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

05. luty 2025 07:53