05.06.2024 / 11:16
StoryEditor

Merchandising kluczem do sukcesu sprzedażowego

Ekspozycja sosów i ketchupów w modelowym sklepie Odido ElevateTomasz Kolmasiak
Merchandising jest niezwykle ważny w rozwijaniu skutecznej sprzedaży. Prawidłowe umieszczenie produktów na półkach, wpływa na ich sprzedaż i obroty detalistów. Wiele sieci przykłada ogromną wagę do działań w tym zakresie. Także sieć Makro – właściciel franczyzowego szyldu Odido.

Nie ma wątpliwości, że merchandising jest kluczowy w rozwijaniu skutecznej sprzedaży. Prawidłowe umieszczenie nośników informacji wpływa na łatwe i szybkie odnalezienie produktów, co z kolei zwiększa wydajność procesu zakupowego. 

Merchandising przyciąga uwagę klientów do konkretnej kategorii asortymentu, budząc ich zainteresowanie i zachęcając do dokonywania zakupów. Efektywne zastosowanie jego zasad prowadzi do zwiększenia wartość koszyka zakupowego. 

image

Gabriela Gierczak, Menadżer ds. rozwoju Akademii Handlu Detalicznego w Makro Polska

FOTO: Andrzej Chomczyk
 - W Akademii Handlu Detalicznego skupiamy się na kompleksowym uczeniu naszych przedstawicieli handlowych. Spójne moduły szkoleniowe oraz różnorodne metody, takie jak zadania on the job czy symulacje rozmów wzbogacają nie tylko ich wiedzę, ale również zachęcają do wykorzystania jej w praktyce - Gabriela Gierczak, Menadżer ds. rozwoju Akademii Handlu Detalicznego w Makro Polska.

- Ostatnie webinarium zorganizowane w modelowym sklepie Odido oraz szkolenia z wykorzystaniem okularów VR to tylko nieliczne przykłady naszego zaangażowania w dostarczanie najwyższej jakości narzędzi, wspierających pracowników w osiąganiu celów biznesowych,  które przekładają się bezpośrednio na sukces naszych klientów – dodaje.

18. październik 2024 07:58