Żabka deklaruje, że uczestnicy programu "Bezpieczny start" dowiedzą się od podstaw, jak prowadzić sklep, zarządzać personelem i obsługiwać klientów. Mają też zdobyć wiedzę o franczyzie, marketingu i fnnansach. Sieć zapewnia też, że uczestnicy "będą mieli dostęp do doświadczonych praktyków i trenerów, którzy pomogą im zrozumieć zawiłości prowadzenia biznesu" i przekonuje, że zdobyte doświadczenie ułatwi późniejsze bycie przedsiębiorcą.
Program dla niezdecydowanych
– Uczestnicy programu pracują za kasą, obsługują klientów, przyjmują dostawy produktów, poznają systemy informatyczne i etykietowania. Dzięki temu zdobywają wiedzę oraz doświadczenie, które zdecydowanie pomaga w prowadzeniu własnego biznesu lub w procesie dołączenia do sieci franczyzowej - deklaruje Agnieszka Jałowietzki, franczyzobiorczyni i trenerka Żabki.
Osoby, które wezmą udział w programie, będą mogły wspólnie z siecią wybierać będą sklep franczyzobiorcy-trenera, który będzie najbardziej optymalny pod kątem adresu zamieszkania zgłaszającego. Uczestnictwo w programie "Bezpieczny start" ma trwać minimum dwa tygodnie, a maksymalnie - cztery tygodnie.
"W tym czasie adepci poznają realia pracy franczyzobiorcy, dzięki czemu są lepiej przygotowani do podjęcia współpracy z siecią. Zdobywanie praktycznej wiedzy i doświadczenia w sklepie franczyzobiorcy-trenera pozwala im na dogłębne zrozumienie procesów franczyzowych" - tłumaczy Żabka. Potem uczestnicy programu będą mogli bardziej świadomie podjąć decyzję o zostaniu (lub nie) franczyzobiorcami największej sieci sklepów convenience w Polsce.
Z egzaminu nikt się nie wymiga
Sama decyzja uczestników jednak nie wystarczy do zostania franczyzobiorcą. Żabka podkreśla, że po ukończeniu programu, jego uczestnicy "mogą sprawniej kontynuować proces rekrutacji do sieci, uczestnicząc w szkoleniu zakończonym egzaminem i otworzyć swoją działalność pod szyldem Żabki". Jeszcze przed egzaminem i tak konieczne będzie przejście pełnego szkolenia dla kandydatów, jakie prowadzone jest w Żabce.