Branża po godzinach

Co czwarty Polak śpi poniżej 5 godzin, a 66 proc. korzysta z telefonu nocą. Czy przeglądamy wtedy e-gazetki Lidla lub Biedronki? 23.02.2025 / 11:15

Co wolą Polacy: pączka czy drożdżówkę? Nowe badanie PMR z okazji nadchodzącego tłustego czwartku 21.02.2025 / 10:48

Jaja za pomoc wojskową i finansową? Ukraina oferuje swoje zasoby naturalne za gwarancje bezpieczeństwa ze strony USA 17.02.2025 / 17:53

Japończykom brakuje… ryżu. Ceny szaleją, rząd zapowiada uwolnienie części rezerw strategicznych 17.02.2025 / 13:20

Klientka aresztowana za... zgniecenie pakowanej bułeczki w sklepie 17.02.2025 / 09:54

Aby wejść do tego sklepu spożywczego, trzeba "zapłacić". Ruszyły testy zaskakującego rozwiązania 17.02.2025 / 09:30

Trybunał Sprawiedliwości wyjaśni, za co ponoszą odpowiedzialność internetowe platformy handlowe. A zaczęło się od... oferty usług seksualnych 10.02.2025 / 08:21

Wyciekły dane części użytkowników Thermomiksów. Czy klienci mają się czego obawiać? 09.02.2025 / 09:01

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"