Platformy zakupowe

Polskie firmy coraz odważniej zdobywają zagraniczne rynki. Jakie kierunki wybierają najczęściej? [BADANIE eBay] 04.04.2025 / 09:55

Grupa modowa Kappahl udostępniła wybrane produkty ze swojego portfolio na platformie e-commerce Zalando 04.04.2025 / 09:27

Amazon chce kupić TikToka. Czy prezydent Donald Trump na to pozwoli? 02.04.2025 / 22:28

Kim jest Marcin Kuśmierz, nowy prezes Allegro? Gdzie pracował? Jakie ambicje i cele ma nowy szef platformy? 31.03.2025 / 21:56

Od polowania na promocje po zakupy w... łazience: Amazon.pl ujawnia zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków 29.03.2025 / 11:56

Vinted rozwija ofertę i technologie. Jakich nowości mogą oczekiwać klienci platformy? 27.03.2025 / 17:19

Allegro rozpoczyna współpracę z DHL. Projekt Delivery dysponuje już ponad 26 tys. punktów odbioru w całej Polsce 27.03.2025 / 10:34

Program Kaufland Card przekroczył kolejna barierę rozwoju w Polsce. Penetracja programu lojalnościowego rośnie 13.03.2025 / 13:12

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"