Raporty i analizy rynkowe

Sprzedaż piwa spada. Co ósmy browar w Polsce nie płaci już na czas kontrahentom. Ten biznes przestaje się opłacać? 04.05.2025 / 11:00

Polscy konsumenci zaczną więcej kupować w sklepach, a ceny spadną. Taki scenariusz rysuje na lata 2025-2029 resort finansów. Jak ma to wyglądać? 03.05.2025 / 21:00

Na Wielkanoc Aldi i Lidl podkradły udziały rynkowe konkurentom. Komu zabrały najwięcej? 03.05.2025 / 11:28

Tyle alkoholu sprzedaje się podczas sezonu grillowego. Poznaj najnowsze dane NielsenIQ 30.04.2025 / 14:22

Co kupić na grilla i w którym sklepie? Oto najczęstsze wybory zakupowe Polaków 30.04.2025 / 11:06

Czy Polacy chcą zakazu reklam piwa bezalkoholowego? Wyniki badania nie pozostawiają złudzeń 29.04.2025 / 17:58

CCC ma potencjał wzrostu pomimo spadku spodziewanych przychodów. Jakie przychody grupy prognozuje dom maklerski? 29.04.2025 / 12:02

Biedronka czy Lidl – kto wygrywa wojnę cenową? Najnowszy ranking sieci handlowych! [KOSZYK ASM SFA] 28.04.2025 / 09:55

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"