Nowe formaty i koncepty handlowe

Brian Olesen, CEO Netto Polska: Chcemy mieć głos na rynku [OBSZERNY WYWIAD] 05.03.2025 / 10:12

Lokalny ryneczek 24/7, także w niedziele? W Niemczech taką funkcję pełnią wiejskie sklepy autonomiczne [GALERIA] 05.03.2025 / 08:00

Tak-Tu - nowa sieć hard dyskontów spożywczych w Polsce. Tropy wiodą do... Rosji! [NASZ NEWS] 26.02.2025 / 13:34

Acez prawie jak Action. Nowy dyskont na polskim rynku może być groźną konkurencją dla pozostałych sieci z tego segmentu [GALERIA] 25.02.2025 / 15:34

Wrocław liderem zmian. To tu firma Grycan testuje nowe koncepty 23.02.2025 / 08:05

Ikea otwiera pierwszy autonomiczny sklep. Jakie korzyści chce osiągnąć szwedzka firma dzięki takiemu rozwiązaniu? 21.02.2025 / 16:43

Eurospin, unikalne połączenie dyskontu i supermarketu delikatesowego, przyspiesza ekspansję w Europie Południowo-Wschodniej [GALERIA] 20.02.2025 / 12:45

Market Roku 2025: Twój głos się liczy! Wybierz najlepszy sklep roku 2025! UWAGA, ostatnie godziny głosowania! 20.02.2025 / 10:01

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
ROP, czyli Rozmowy Okropnie Problematyczne. Batalia ważniejsza od tej o system kaucyjny