Rynek piwa i cydru

Browary całe w nerwach. Polacy kupili prawie 100 mln butelek lub puszek piwa mniej w skali całego roku. Co się dzieje? 20.02.2025 / 15:52

Przedstawiciele branży piwowarskiej porównują koszty produkcji i dystrybucji z wytwarzaniem napojów spirytusowych. Jakie wnioski? 17.02.2025 / 11:04

Wódka z Polski przejmuje miejsce po rosyjskich trunkach. Mocno rośnie eksport poza UE 13.02.2025 / 09:15

Alkohol coraz mniej popularny wśród polskiej młodzieży. W Sejmie zaprezentowano wyniki nowego badania 10.02.2025 / 10:21

Powstała koalicja na rzecz zmniejszenia dopuszczalnego limitu alkoholu u kierowców do 0,0 promila. Jest wniosek o zmiany prawne 28.01.2025 / 08:21

Janusz Palikot, biznesmen i były poseł, wyszedł zza krat. Zdołał zebrać 2 mln zł na kaucję i może odpowiadać za zarzucane mu przestępstwa z wolnej stopy 27.01.2025 / 18:06

Guinness na sprzedaż? Diageo rozważa potencjalne zbycie kultowej marki piwa. Firma może potrzebować pieniędzy 27.01.2025 / 11:26

Mieszko Musiał, Carlsberg Polska: Sprzedaż piwa spada, problemem jest demografia. Szansą są piwa AFB 09.01.2025 / 17:30

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"