Rynek dań gotowych i produktów instant

Unilever planuje potężne zwolnienia! Pracę stracą tysiące osób 15.07.2024 / 09:05

Martina Schmidt, Alfa Bio: Chcemy być liderem rynku tofu w Polsce 29.06.2024 / 13:00

Koreańskie zupy instant wycofane z duńskich sklepów, bo... są zbyt ostre. W Polsce nadal są na półkach 13.06.2024 / 12:42

Produkują makarony dla Biedronki, Lidla i Żabki. Teraz gromadzą gotówkę na akwizycje i inwestycje w aktywa produkcyjne 24.04.2024 / 10:12

Maspex dostał pieniądze z EIB. Zainwestuje w zwiększenie efektywności energetycznej 12.04.2024 / 11:02

Zmarł Jerzy Kasperczyk, współzałożyciel Maspexu i jeden z najbogatszych Polaków 02.04.2024 / 13:31

Maspex ma dostęp do najciekawszych start-upów z całej Europy. Jakie projekty interesują firmę? 06.02.2024 / 17:54

Frosta mocno inwestuje w energię odnawialną. Co jeszcze robi firma? 18.01.2024 / 14:00

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"