Rynek słodyczy i przekąsek

Mondelez pod presją. Wszystko przez wysokie ceny kakao 09.02.2025 / 08:11

Unilever rozważa wprowadzenie na giełdę swojego biznesu lodowego. W którym mieście zadebiutuje? 08.02.2025 / 09:27

Wedel wzmacnia zespół zarządzający. Nowi szefowie logistyki i ESG. Zmiany także w sprzedaży 06.02.2025 / 15:35

Pozorne wycofanie się producenta ciastek Oreo z Rosji budzi poważne obawy inwestorów 24.01.2025 / 10:23

PepsiCo uruchamia nową platformę dla swoich klientów. Na pierwszy ogień HoReCa i sklepy tradycyjne 23.01.2025 / 15:28

Bez jaj... klatkowych. Wedel podejmuje ważną decyzję w sprawie składu swoich produktów 22.01.2025 / 11:43

Colian Logistic buduje nową halę magazynową. Po zakończeniu prac będzie dysponować w Kostrzynie Wielkopolskim ponad 16 tys. mkw. 16.01.2025 / 12:56

Kwadratowe Doritos! To prawie jak prostowanie bananów. Marka Doritos zmienia wygląd swoich kultowych chipsów 13.01.2025 / 15:40

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"