Wywiady i opinie
Marek Sumiła, szef Danone: Starzejące się społeczeństwo wymaga nowych kategorii i nowej komunikacji 21.08.2025 / 15:33
Krzysztof Chmura, Bonduelle: Chcemy być najlepsi dla świata, a nie tylko najlepsi na świecie 20.08.2025 / 17:10
Tomasz Walczak, Intermarché: Zmiany demograficzne będą miały coraz większy wpływ na sektor handlu i rynek FMCG 18.08.2025 / 18:28
Krzysztof Chmura, szef Bonduelle na Europę Centralną: Zmiany klimatu to nie przelewki 13.08.2025 / 18:30
Musy owocowe i żele w saszetkach. Maspex chce wykorzystać trendy napędzane wygodą i zapotrzebowaniem na szybkie przekąski [WYWIAD] 12.08.2025 / 13:15
Hebar celuje w 100 mln zł przychodu do 2030 r. Firma widzi potencjał w markach własnych 05.08.2025 / 16:46
Intermarche i Bricomarche z dużymi ambicjami w Polsce! W planach szybkie osiągnięcie 20 mld zł przychodów 31.07.2025 / 09:31
Dariusz Czech, Maspex: Tymbark idzie łeb w łeb z Coca-Colą! [WYWIAD] 30.07.2025 / 15:53
Magdalena Stosio-Róg
Konrad Kaszuba
Łukasz Stępniak
Michał Kokoszkiewicz
Gigant rozpoczyna rewolucję. Poczta Polska zetnie koszty o 100 mln zł rocznie
Sprzedaż Eurocashu w dół! Paweł Surówka: Wyniki są poniżej naszych oczekiwań
To będzie ostatni dzień działalności hipermarketu Carrefour
Dino otworzyło 3000. sklep! Polska sieć szybko goni Biedronkę
Eurocash zamyka ponad 100 sklepów Delikatesy Centrum. To jeszcze nie koniec