Wywiady i opinie

Trzy lata wojny w Ukrainie. Szef Wedla o postawie wielu zachodnich firm: "To międzynarodowi sponsorzy wojenni Rosji" [WYWIAD] 24.02.2025 / 06:59

Monika Kolaszyńska, Super-Pharm: Wojna cenowa na rynku jeszcze nigdy nie była tak silna 21.02.2025 / 17:47

Klaudia Rudewicz, Ambra: Priorytetem w dystrybucji są inwestycje w technologie i analiza danych 21.02.2025 / 15:40

Adam Manikowski, Żabka Polska: Gramy w innej lidze niż dyskonty, a na rynku convenience gramy sami ze sobą 20.02.2025 / 14:21

Sławomir Leszczyński, Makro Polska: Koncentrujemy się na budowaniu zdrowego biznesu sieci franczyzowej Odido w koncepcie Elevate 19.02.2025 / 15:26

Sławomir Leszczyński, Makro Polska: W tym roku mały format będzie pod niezwykle silną presją. Sklepy poniżej 40 mkw. od lat radzą sobie najsłabiej 17.02.2025 / 17:22

Marian Owerko, FoodWell nt. rządowych planów inwestycji i deregulacji: Inwestując w gospodarkę, trzeba pamiętać, że drugiej Mety czy Googla nie zbudujemy 12.02.2025 / 18:53

Rafał Drzewiecki, country director w TikToku: Retailerzy i marki FMCG są immanentną częścią naszej platformy [WYWIAD] 12.02.2025 / 15:06

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
ROP, czyli Rozmowy Okropnie Problematyczne. Batalia ważniejsza od tej o system kaucyjny