Retail Trends 2022

Rusza Retail Trends 2022! Porozmawiamy o trendach, które na zawsze zmienią sektor FMCG i handel detaliczny 24.05.2022 / 06:30

Marek Złakowski, digital & cutomer development director w Jeronimo Martins Polska gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2022 16.05.2022 / 13:23

Marek Lipka, członek zarządu, dyrektor handlowy i łańcucha dostaw Carrefour Polska gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2022 16.05.2022 / 10:32

Jaka będzie przyszłość branży handlowej i spożywczej? Ostatnie chwile rejestracji na Retail Trends 2022 16.05.2022 / 10:09

Ewa Tumanow, industry manager retail & e-commerce CEE, Meta gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2022 13.05.2022 / 11:28

Tomasz Waligórski, szef Intermarché w Polsce gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2022 13.05.2022 / 08:40

Anna Podkowińska-Tretyn, Chief International Business Officer Everli, gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2022 11.05.2022 / 14:51

Maciej Łukowski, członek zarządu sieci Biedronka, gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2022 10.05.2022 / 15:22

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Ryszard Petru nie zapomina o handlowych niedzielach. "Niech samorządy decydują"
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami