Marki własne i marki prywatne

Kiril Marinov, dyrektor zarządzający Henkel Consumer Care gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie poświęconej trendom w obszarze marek 07.02.2025 / 13:53

Marki własne w Intermarché. Wiemy, ile nowości sygnowanych własnymi brandami sieć wprowadzi w tym roku 04.02.2025 / 17:06

TOP 5 trendów, które będą rządzić handlem detalicznym w 2025 r. 30.01.2025 / 11:31

Marka narzędziem walki o klienta. Zapraszamy na panel poświęcony strategii kreowania oraz przyszłości marek podczas kongresu Retail Trends 2025 14.01.2025 / 14:48

Mariaż Kanki z Lubellą. Wiemy, w jakich sklepach Maspex i Eurocash będą sprzedawać “owoce” współpracy 20.12.2024 / 13:26

Auchan mocno inwestuje w rozwój oferty marek własnych. Na jaki brand sieć stawia najmocniej? 17.12.2024 / 13:54

Carrefour rozszerza w Polsce ofertę marki własnej w segmencie premium i nie tylko. Ta inwestycja pokazuje dużą zmianę w zachowaniach konsumentów 12.12.2024 / 18:36

Lidl promuje marki własne przed świętami. Na czele pierniki w białej czekoladzie i produkty z pistacjami 12.12.2024 / 09:03

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"