Marki własne i marki prywatne

Marka narzędziem walki o klienta. Zapraszamy na panel poświęcony strategii kreowania oraz przyszłości marek podczas kongresu Retail Trends 2025 14.01.2025 / 14:48

Mariaż Kanki z Lubellą. Wiemy, w jakich sklepach Maspex i Eurocash będą sprzedawać “owoce” współpracy 20.12.2024 / 13:26

Auchan mocno inwestuje w rozwój oferty marek własnych. Na jaki brand sieć stawia najmocniej? 17.12.2024 / 13:54

Carrefour rozszerza w Polsce ofertę marki własnej w segmencie premium i nie tylko. Ta inwestycja pokazuje dużą zmianę w zachowaniach konsumentów 12.12.2024 / 18:36

Lidl promuje marki własne przed świętami. Na czele pierniki w białej czekoladzie i produkty z pistacjami 12.12.2024 / 09:03

Marki własne w Europie. W jakich krajach private brands poczynają sobie najlepiej i gdzie plasuje się Polska? [DANE] 08.12.2024 / 12:22

Błażej Wilamowski, Oshee Polska: tworzymy monopol na funkcjonalność. Jak firma przekonuje detalistów do świadomego budowania oferty napojów i żywności nowej generacji? 28.11.2024 / 12:54

Dyskonty zbliżają się do progu 45 proc. udziałów w rynku. Małe sklepy systematycznie oddają pole 21.11.2024 / 08:59

Pracownicy Biedronki dostaną specjalną nagrodę od prezesa Jeronimo Martins. Czy pieniądze trafią na konta przed świętami? Kto je otrzyma? Ile można dostać?
Dino chwali się wynikami za ubiegły rok. Grupa skończyła 2024 z ponad 1,5 mld zł zysku
Dino ma ambitne plany. Grupa chce wydać niemal 2 mld zł na rozbudowę sieci sklepów i logistyki
Dino uruchomiło sklep internetowy. Co można w nim kupić?
System kaucyjny: Jest apel do premiera. Chodzi o wysokie koszty, które ponosi handel w związku z odbiorem opakowań