Rynek dostaw / q-commerce

Jak q-commerce staje się codziennością handlu? Maciej Statkiewicz, Wolt: klienci oczekują już nie tylko żywności z dostawą w ciągu kilkudziesięciu minut 04.03.2025 / 15:34

Glovo wprowadza największą zmianę w aplikacji od 2016 roku. Platforma stawia na zbudowanie społeczności 28.02.2025 / 14:30

Carrefour rozwija q-commerce. Kurierzy Pyszne.pl dostarczają zamówienia już z ponad 90 sklepów sieci 25.02.2025 / 09:39

Just Eat Takeaway sprzedane za ponad 4 mld euro! Kto kupił właściciela Pyszne.pl? 24.02.2025 / 12:42

Bolt inwestuje w Polsce i tworzy nową firmę. Czym będzie się zajmować? 18.02.2025 / 11:20

Jak smakują walentynki w Polsce? Pyszne.pl ujawnia statystyki 14.02.2025 / 09:08

Uber Ski startuje w europejskich kurortach narciarskich. Miłośnicy sportów zimowych dojadą nim na stoki, m.in. w Zakopanem 13.02.2025 / 13:48

Walentynki na dowóz – sushi i kwiaty hitem 14 lutego 13.02.2025 / 11:34

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"