Rynek tłuszczów spożywczych

Potaniały produkty tłuszczowe. Efekt maślanej wojny cenowej pomiędzy sieciami handlowymi? 03.07.2023 / 09:56

Zadłużenie branży rolno-spożywczej i handlowej nieco spadło, ale nad rynkiem gromadzą się ciemne chmury 28.06.2023 / 13:00

Spadają zyski w przemyśle spożywczym. Firmy mają duży problem z dalszym podnoszeniem cen 25.06.2023 / 23:59

Trudny rok 2022 uczynił branżę spożywczą silniejszą. Firmy poprawiały łańcuchy dostaw i zmodyfikowały strategie sprzedaży [ANALIZA] 09.06.2023 / 16:47

Producent oleju Kujawskiego szykuje dużą niespodziankę. Ten projekt może zmienić układ sił na rynku oleju i zbóż 09.06.2023 / 10:30

FAO Food Price Index – w maju nastąpił kolejny znaczny spadek globalnych cen żywności. Jednak dwie kategorie zdrożały 02.06.2023 / 11:06

Niepokojące wyniki eksportu polskiej żywności. Takiej sytuacji nie widzieliśmy od wielu lat 30.05.2023 / 09:03

Nowy produkt marki Rama budzi kontrowersje. Upfield może wprowadzać konsumentów w błąd? 17.05.2023 / 08:49

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"