Rynek produktów świeżych

Nie będzie zerowej stawki VAT na tradycyjną i zdrową żywność. Ministerstwo odsłania karty 01.07.2024 / 13:32

Producent bananów Chiquita wspierał finansowo organizację terrorystyczną. Teraz wypłaci odszkodowanie rodzinom zamordowanych ofiar 12.06.2024 / 17:10

Rusza oferta publiczna Botanika Farm. Ile będą kosztować akcje? 05.06.2024 / 14:26

Włosi chcą przejąć od Brytyjczyków markę Wielkoposki 05.06.2024 / 13:14

Zakupy na grilla Polacy robią głównie w Biedronce. Wydatki grillowe są znacznie wyższe niż jeszcze kilka lat temu 28.05.2024 / 16:02

Sokołów otrzymał zgodę na eksport wołowiny do Chin. To pierwsza polska firma z taką licencją 24.05.2024 / 13:57

"Lokalna półka" z żywnością zmartwieniem dla małych sklepów. Przedsiębiorcy protestują przeciwko pomysłowi, nad którym pochyli się Sejm 21.05.2024 / 13:24

Sieć Aldi sprawiła, że przystanki autobusowe będą pachnieć truskawkami. Ale po co? 06.05.2024 / 23:06

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"