Franczyza

Luis Amaral, założyciel Grupy Eurocash: Jesteśmy liderem rynku! Paweł Surówka, prezes spółki: Systematycznie zwiększamy udziały rynkowe 09.04.2025 / 12:17

Sylwia Władyko, Chorten: TikTok nas zaskoczył, mamy wielomilionowe odsłony 08.04.2025 / 07:58

Ministra tworzy zespół do spraw franczyzy! Udział w projekcie można zgłaszać jeszcze tylko przez kilka dni [NASZ NEWS] 07.04.2025 / 11:35

Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka o młodym pokoleniu: jesteśmy dla nich jak szwajcarski scyzoryk 04.04.2025 / 14:37

Adam Manikowski, Żabka Polska: Formuła 1 wyznacza granice prędkości, a my granice convenience i wygody 04.04.2025 / 14:20

Marcin Stańko, Pepco Group: chcemy ułatwiać życie klientom naszych sklepów 04.04.2025 / 12:49

Eurocash traci placówki. Ile hurtowni i sklepów należących lub zrzeszonych pod skrzydłami Eurocashu zniknęło z rynku w ciągu roku? 03.04.2025 / 14:29

Paweł Grabowski, Żabka Future: chcemy być najwięksi w kraju jeśli chodzi o retail media 03.04.2025 / 12:21

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"