Trendy demograficzne i społeczeństwo

ETS2 podniesie koszty życia w Polsce. Jakie będą konsekwencje dla rynku FMCG? 20.08.2024 / 11:00

Szymon Mordasiewicz, CPS GfK: Na rynek FMCG wraca popyt. Konsument nie potrzebuje tylu promocji, ale i tak je dostanie 14.08.2024 / 12:53

Gen Z to najliczniejsza i najbogatsza generacja w historii. Liczby obalają mit o "spłukanym pokoleniu" [RAPORT] 06.08.2024 / 14:53

Badanie SW Research Wydatki na wyprawkę szkolną. Ile w tym roku wydadzą rodzice? 06.08.2024 / 14:13

Igrzyska olimpijskie. Szansa na wzrost rozpoznawalności marek FMCG 31.07.2024 / 11:13

Listy zakupowe tracą na popularności. Dwucyfrowy spadek w ciągu roku 05.07.2024 / 10:33

Polacy gotowi płacić więcej za produkty przyjazne klimatowi? 02.07.2024 / 14:20

Carrefour "przemalował" sklepy na tęczowo z okazji Marszu Równości 01.07.2024 / 09:22

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"