Rynek produktów wegańskich i wegetariańskich

Roślinne kiełbasy, salcesony i rolady na cenzurowanym? Branża mięsna nie daje za wygraną w sprawie nazewnictwa produktów 30.01.2024 / 16:56

Tarczyński rozpoczyna przegląd opcji strategicznych! Firma poszukuje najkorzystniejszego modelu dalszego rozwoju 26.01.2024 / 19:51

Trwa głosowanie na Najlepszy Roślinny Produkt Roku 2023 26.01.2024 / 13:44

Sprzedaż zamienników nabiału w Polsce mocno w górę, znacznie powyżej inflacji. Zdecydowana dominacja dyskontów 22.01.2024 / 08:34

Ile w ofercie sklepów Kaufland jest produktów wegańskich i ekologicznych? 19.01.2024 / 10:18

SuperDrob i CPF Poland wprowadzają markę parasolową LipCo Foods 18.01.2024 / 17:31

Branża mięsna apeluje do MRiRW. Kolejny rozdział sporu w sprawie nazewnictwa produktów roślinnych 12.01.2024 / 13:04

FoodWell ma nowego prezesa. Mariana Owerko zastąpił Monzer Elabrashy 12.01.2024 / 12:23

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Ryszard Petru nie zapomina o handlowych niedzielach. "Niech samorządy decydują"
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"