Innowacje i strategie asortymentowe

Biedronka pójdzie drogą Żabki i zostanie królową cateringu? Firma wprowadzi na rynek nową markę [TYLKO U NAS] 16.12.2024 / 15:29

Sieci handlowe zmieniają strategie promocyjne ze względu na gwałtowny skok cen masła. Jak sklepy wykorzystują „maślaną panikę” wśród klientów? 13.12.2024 / 10:39

Top10 globalnych trendów żywnościowych 2025. Kto chce być na czasie i orientować się w nowinkach, musi się zapoznać 12.12.2024 / 14:01

Sałata i zioła z wody, czyli SVI buduje skalę biznesu. Polski potentat upraw hydroponicznych podwaja moce produkcyjne i zapowiada kolejne inwestycje 28.11.2024 / 18:40

Branże spożywcza i kosmetyczna w sojuszu. Skąd wziął ten alians i kto może na nim zarobić? [ANALIZA] 06.11.2024 / 12:14

Unilever zwiększa sprzedaż w Europie dzięki trendom na TikToku i stawia na self-care konsumenta 17.10.2024 / 13:33

Rossmann mocno wchodzi w żywność. Nowy rynek daje sieci ogromny potencjał rozwoju, ale drogeria ryzykuje dużą presję cenową i utratę marż 13.10.2024 / 22:39

Perły Rynku 2024 rozdane! Przedstawiamy najbardziej obiecujące nowości z branż FMCG oraz kosmetycznej 13.09.2024 / 13:10

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
ROP, czyli Rozmowy Okropnie Problematyczne. Batalia ważniejsza od tej o system kaucyjny