Największe hurtownie fmcg

Sławomir Leszczyński, Makro Polska: Jako organizacja rezygnujemy z kilku rozwiązań papierowych dla gastronomii [RETAIL TRENDS] 04.04.2025 / 15:17

Dlaczego właściciel sieci Makro C&C wycofa swoje akcje z giełdy? Mamy oficjalne uzasadnienie 04.04.2025 / 08:51

Jak wygląda rynek hurtowni spożywczych w Polsce? Kto jest największy? 03.04.2025 / 14:38

Eurocash traci placówki. Ile hurtowni i sklepów należących lub zrzeszonych pod skrzydłami Eurocashu zniknęło z rynku w ciągu roku? 03.04.2025 / 14:29

Eurocash podaje wyniki. Co z nich wynika? W jakich kolorach Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash widzi ten rok? 03.04.2025 / 10:14

Rita Amaral wchodzi do rady nadzorczej Grupy Eurocash 01.04.2025 / 15:57

Eurocash pozostanie w 2025 r. pod ostrą presją dyskontów. Czy firmie pomoże przyjęta strategia rozwoju sieci franczyzowych? [ANALIZA] 24.03.2025 / 18:07

Sławomir Leszczyński, członek zarządu Makro Polska gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie poświęconej strategiom asortymentowym 28.02.2025 / 13:40

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"