Opakowania i design produktu

Duży e-sklep z żywnością testuje opakowania wielokrotnego użytku w produktach pierwszej potrzeby 16.08.2024 / 14:09

Eko, czyli poligrafia od zaplecza – branża drukarska wobec środowiska 13.08.2024 / 09:00

Największe sieci handlowe obawiają się chaosu przy wdrażaniu systemu kaucyjnego. Ostrzegają przed kuriozalnymi sytuacjami w sklepach 12.08.2024 / 13:58

Producenci opakowań pod presją rosnących kosztów 29.07.2024 / 11:09

Unifikacja vs. personalizacja. Czy opakowania szyte na miarę to trend, który ma szanse się rozwinąć? Co przemawia za tym, żeby w takie opakowania inwestować? W jakich przypadkach taka gra jest warta świeczki? 24.07.2024 / 11:56

Abris wychodzi z DOT2DOT. Firmę przejmie branżowy inwestor 18.07.2024 / 11:16

Alex Henriksen nowym szefem Tetra Pak w regionie Europy Wschodniej 15.07.2024 / 13:40

Opakowania w czasie walki o obniżanie kosztów wytworzenia produktów. Jak bardzo można oszczędzać na opakowaniach i dlaczego nie warto zagalopować się w tej strategii zbyt daleko? 08.07.2024 / 14:38

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"