Rynek żywności mrożonej i lodów

Rafał Trydeński, Unilever: Koncentrujemy się na kategoriach, w których mamy "licencję na wygrywanie" 16.11.2023 / 11:55

Ukryte koszty systemów żywnościowych są niezwykle wysokie. Jak sobie z nimi poradzić? 06.11.2023 / 12:13

Najwięksi płatnicy podatku CIT wśród producentów z branży spożywczej i FMCG 04.10.2023 / 18:55

Rynek mrożonych warzyw w Polsce wykazuje ogromny potencjał wzrostu. 18.09.2023 / 14:45

Czy Nutri-Score łamie zbiorowe interesy konsumentów? W tej sprawie wypowie się UOKiK 30.08.2023 / 18:31

RANKING 100 NAJCENNIEJSZYCH MAREK FMCG NA ŚWIECIE. Czy w zestawieniu są polskie brandy? Czyja marka jest najdroższa? 23.08.2023 / 14:17

Rynek lodów w Polsce i UE. Jaki kraj produkuje najwięcej lodowych deserów? A który produkuje je najtaniej? 14.08.2023 / 17:23

Lidl wprowadza do sprzedaży nietypowe lody. Produkt został zaprojektowany przez sztuczną inteligencję 09.08.2023 / 15:46

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
ROP, czyli Rozmowy Okropnie Problematyczne. Batalia ważniejsza od tej o system kaucyjny