Kioski i saloniki prasowe

Empik rośnie na fali digitalizacji. GMV przekroczyło 3 mld zł. EBITDA wzrosła do 265 mln zł 08.07.2024 / 11:49

Rośnie zainteresowanie alternatywnymi lokalizacjami dla sklepów. Nadchodzi renesans ulic handlowych? 17.06.2024 / 13:20

Ewa Szmidt, Empik: Jesteśmy freakami, jeżeli chodzi o satysfakcję klienta 07.06.2024 / 13:56

Orlen w Ruchu wciąż w bezruchu. Plany Obajtka zderzyły się z rzeczywistością, zamknięto już nawet flagowy sklep [TYLKO U NAS] 24.05.2024 / 13:58

Jak Biedronka, Lidl i Żabka poradzą sobie z nowym wyzwaniem? UE wprowadza przepisy, które utrudnią m.in. sieciom handlowym przerzucanie odpowiedzialności na dostawców 24.05.2024 / 13:55

Ile kosztuje uruchomienie wyspy w galerii handlowej? Eksperci twierdzą, że to szansa na niższy czynsz, ale trzeba uważać 15.05.2024 / 17:48

Kolporter uruchomił pięć nowych saloników. Sieć modernizuje też starsze punkty 13.05.2024 / 16:23

Ze sklepów w Szwecji najpierw znikną papierosy. Następnie przyjdzie czas na czekolady i chipsy 13.05.2024 / 13:00

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
ROP, czyli Rozmowy Okropnie Problematyczne. Batalia ważniejsza od tej o system kaucyjny