Rynek żywności ekologicznej

Carrefour tworzy sieć dostawców zaangażowanych w produkcję odpowiedzialnej żywności. Wiemy jakie firmy dołączyły do paktu! 14.04.2023 / 20:02

Brudny ślad branży spożywczej. Znakowanie żywności śladem węglowym ma wpłynąć na wybory zakupowe konsumentów [DLA SUBSKRYBENTÓW] 17.03.2023 / 09:00

Katarzyna Grudzień, Wojciech Pastyrczyk, PwC: Konsumenci chcą diety, która nie szkodzi klimatowi. Ale spożycie mięsa i tak rośnie 28.02.2023 / 17:57

Wysokie ceny zdrowszej żywności barierą dla Polaków. Nawyki żywieniowe pogorszyły się w czasach galopującej inflacji [BADANIE] 25.02.2023 / 11:09

Zakupy spożywcze Polaków w czasach wysokiej inflacji. Jak i gdzie kupują? Jak wybierają sklepy i produkty? [RAPORT 2023] 20.02.2023 / 20:34

W 2050 r. na świecie będzie 9,6 mld ludzi. Aby zapewnić żywność dla wszystkich potrzebujemy trzech planet Ziemia [RAPORT] 20.02.2023 / 17:52

Bio Planet przejmuje aktywa Smaku Natury. Co dokładnie kupił dystrybutor? 30.12.2022 / 18:03

Czy szalejąca drożyzna zatrzyma zmiany w stylu życia Polaków? Jak klienci wybierają sklepy? Analiza NielsenIQ daje kilka ciekawych odpowiedzi 12.12.2022 / 10:55

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"