Fuzje i przejęcia w handlu

Ministerstwo rolnictwa zapowiada nowe przepisy, które ułatwią walkę z cenową patologią w sklepach spożywczych 18.04.2025 / 13:44

Lokalizacje po Tesco wciąż gorące! Inwestor zainteresował się kompleksem handlowym 17.04.2025 / 16:46

Grupa Eurocash sprzeda jedną ze swoich sieci handlowych, to ponad 400 sklepów 05.04.2025 / 15:02

Brian Olesen, szef Netto Polska: mamy apetyt na więcej. Jak Salling Group będzie rozwijało się w Polsce i krajach bałtyckich? [Retail Trends 2025] 05.04.2025 / 10:02

Amazon chce kupić TikToka. Czy prezydent Donald Trump na to pozwoli? 02.04.2025 / 22:28

Właściciel Żabki wspólnie z Ringier Axel Springer może przejąć telewizję TVN. Są także inni oferenci 02.04.2025 / 09:24

Audyty w Orlenie: Przejęcie spółki Ruch było zaangażowaniem prawie miliarda złotych w nierentowny biznes. "Kwota trudna do odzyskania" 01.04.2025 / 11:04

Kto kupił centrum handlowe z Auchan, Action, Obi i Media Markt w Olsztynie? 28.03.2025 / 12:19

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"