Dyskonty spożywcze i przemysłowe

Nikt nie zatrzyma dyskontów. Oszałamiające prognozy rozwoju sklepów w tym formacie! 22.05.2025 / 13:09

Nowe wyniki Pepco. Dwie sieci należące do grupy idą w górę, jedna dołuje 22.05.2025 / 11:17

Ponad 1500 automatów paczkowych DHL przy sklepach sieci Biedronka. Firmy zacieśniają współpracę 22.05.2025 / 11:03

Lidl chce być jak Dino i Biedronka? Dyskonter coraz mocniej wchodzi na nowy rynek i sięga po nowych klientów 21.05.2025 / 09:21

Dino już "tylko" tysiąc sklepów za Biedronką. Kiedy otworzy placówkę numer 3000? 20.05.2025 / 14:49

Biedronka wyciąga rękę do pracowników, którzy buntują się przeciwko nowym zasadom przyznawania premii 19.05.2025 / 18:54

Właściciel Pepco może zamknąć nawet 200 nierentownych sklepów i zlikwidować tysiące miejsc pracy 19.05.2025 / 13:42

Dyskonty czy drogerie? Które kanały sprzedają najwięcej kosmetyków? 19.05.2025 / 12:18

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"