Rynek e-grocery

Maczfit rozszerza ofertę. Wprowadza propozycję dla tych, którzy chcą zaoszczędzić 04.03.2025 / 11:30

Jak sprzedać zakupy e-grocery polskim konsumentom? Jeden z operatorów pokazuje swój pomysł 03.03.2025 / 14:58

Carrefour rozwija q-commerce. Kurierzy Pyszne.pl dostarczają zamówienia już z ponad 90 sklepów sieci 25.02.2025 / 09:39

Szymon Turnau, dyrektor Digital & E-commerce w Auchan Polska, na Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie poświęconej rynkom e-commerce i e-grocery 24.02.2025 / 11:59

E-commerce‘owa noga Żabki ma nowego dyrektora ds. technologii. Kto nim został? 04.02.2025 / 12:40

MCI Capital utuczy Nice To Fit You? NTFY chce wydać ponad 100 mln zł na rozwój na rynku cateringu dietetycznego 30.01.2025 / 10:36

Frisco świętuje udane święta. Prezes Magdalena Szuszkiewicz: Nasi klienci za zakupy zapłacili tyle samo, co rok wcześniej [TYLKO U NAS] 30.01.2025 / 09:00

E-handel zwiększa udziały w sprzedaży detalicznej. Ile Polacy wydają na zakupy w internecie? [DANE] 29.01.2025 / 17:48

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"