Big Data i sztuczna inteligencja

Grzegorz Rogaliński Exorigo-Upos: Kluczowym trendem kształtującym sektor detaliczny w 2025 roku będzie automatyzacja 18.12.2024 / 09:08

Produkt stworzony przy pomocy AI? Konsumenci chcą informacji na opakowaniu 06.12.2024 / 11:48

Cyfrowi asystenci zmieniają pracę w handlu. Aplikacje B2E podbijają retail i gastronomię 25.11.2024 / 09:02

Właściciel Lidla i Kauflandu buduje chmurę i pogłębia współpracę z Google. Pracownicy sieci przesiądą się na Google Workspace 18.11.2024 / 11:45

Narzędzia oparte o sztuczną inteligencję rewolucjonizują transport drogowy [KOMENTARZ] 24.10.2024 / 11:05

Stokrotka idzie w sztuczną inteligencję. „Duży potencjał w zarządzaniu asortymentem” 21.10.2024 / 16:12

Żabka ma więcej sklepów autonomicznych Nano w Niemczech. Firma współpracuje na tym rynku z Teslą 21.10.2024 / 15:22

GenAI w logistyce to raczej przyszłość niż rzeczywistość. Jak wykorzystanie AI widzi handel i sektor FMCG? 11.10.2024 / 14:08

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"