Konferencje Wydawnictwa Gospodarczego
Paweł Szuba, Corri: Klient szuka czegoś odmiennego, woli zapłacić więcej, ale i dostać więcej [RETAIL TRENDS 2025] 01.04.2025 / 16:40
Krzysztof Dobczyński, Netto: Nie zakładamy górnego pułapu wysycenia markami własnymi [RETAIL TRENDS 2025] 01.04.2025 / 16:39
Tomasz Waligórski na Retail Trends 2025: Patrzymy na konsumenta przez pryzmat jego codziennych wydatków. W co będzie inwestować sieć? 01.04.2025 / 15:03
Adam Manikowski, Żabka Polska: niepewność jest zagrożeniem dla tych, którzy nie zorientowali się, że to nowa normalność [Retail Trends 2025] 01.04.2025 / 13:30
Wojciech Szczepanowski, Kaufland: Cena odgrywa dla klienta nadal dużą rolę, ale pojawiły się inne priorytety [Retail Trends 2025] 01.04.2025 / 10:59
Retail Trends 2025: Wyzwaniem dla producentów i detalistów jest konsument poszukujący jak najniższej ceny 01.04.2025 / 10:48
Ruszył kongres Retail Trends 2025! Śledź relację na portalu wiadomoscihandlowe.pl przez cały dzień 01.04.2025 / 09:31
Krzysztof Dobczyński, dyrektor handlowy Netto Polska gościem kongresu Retail Trends 2025. Opowie o transformacji brandów i marek własnych 27.03.2025 / 13:35
Gigant rozpoczyna rewolucję. Poczta Polska zetnie koszty o 100 mln zł rocznie
Sprzedaż Eurocashu w dół! Paweł Surówka: Wyniki są poniżej naszych oczekiwań
To będzie ostatni dzień działalności hipermarketu Carrefour
Dino otworzyło 3000. sklep! Polska sieć szybko goni Biedronkę
Eurocash zamyka ponad 100 sklepów Delikatesy Centrum. To jeszcze nie koniec