Konferencje Wydawnictwa Gospodarczego

Tomasz Waligórski na Retail Trends 2025: Patrzymy na konsumenta przez pryzmat jego codziennych wydatków. W co będzie inwestować sieć? 01.04.2025 / 15:03

Adam Manikowski, Żabka Polska: niepewność jest zagrożeniem dla tych, którzy nie zorientowali się, że to nowa normalność [Retail Trends 2025] 01.04.2025 / 13:30

Wojciech Szczepanowski, Kaufland: Cena odgrywa dla klienta nadal dużą rolę, ale pojawiły się inne priorytety [Retail Trends 2025] 01.04.2025 / 10:59

Retail Trends 2025: Wyzwaniem dla producentów i detalistów jest konsument poszukujący jak najniższej ceny 01.04.2025 / 10:48

Ruszył kongres Retail Trends 2025! Śledź relację na portalu wiadomoscihandlowe.pl przez cały dzień 01.04.2025 / 09:31

Krzysztof Dobczyński, dyrektor handlowy Netto Polska gościem kongresu Retail Trends 2025. Opowie o transformacji brandów i marek własnych 27.03.2025 / 13:35

Paweł Ziębaczewski, prezes zarządu Grupy Mago gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie otwarcia 27.03.2025 / 09:53

Grzegorz Gwiazdowski gościem Retail Trends 2025. Dyrektor w Strategy&Polska, PwC, wystąpi na scenie głównej 25.03.2025 / 10:09

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"