Konsument i trendy

"Inspekcja jest jak sędzia na rynku handlowym". Przemysław Rzodkiewicz opowiedział o sukcesach IJHARS 23.05.2025 / 14:07

Siła nabywcza Polaków w 2025 r. Czy polscy konsumenci wierzą, że stać ich na większe wydatki? 23.05.2025 / 09:29

Drastyczny spadek sprzedaży jednorazowych e-papierosów. I to jeszcze przed podwyżką akcyzy 22.05.2025 / 14:23

Koniunktura konsumencka lekko w górę. Jak Polacy widzą sytuację ekonomiczną kraju i swoją własną? 22.05.2025 / 08:41

Europejczycy zaciskają pasa. Ale 28 proc. Polaków zwiększa wydatki 21.05.2025 / 16:08

Carrefour stawia na produkty wysokobiałkowe. "Ludzie nie oszczędzają na zdrowiu" [WYWIAD] 21.05.2025 / 13:01

Lawina promocji w dyskontach – wzrost o 20 proc. Ale to sieci cash&carry przebiły sufit 21.05.2025 / 08:37

Auchan, Biedronka, Lidl? A może inna sieć była najtańsza w kwietniu? Najnowszy Koszyk Zakupowy ASM 21.05.2025 / 05:00

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Ryszard Petru nie zapomina o handlowych niedzielach. "Niech samorządy decydują"
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami