Konferencje

Karolina Zajdel-Pawlak, NielsenIQ: Spodziewamy się wzrostu rynku FMCG także w ujęciu wolumenowym [Retail Trends 2025] 02.04.2025 / 18:01

Paweł Ziębaczewski o automatycznych sklepach: chcemy pokazać, że można skalować biznes w troszkę innym formacie [Retail Trends 2025] 02.04.2025 / 15:31

Paweł Ziębaczewski, Mago S.A.: inwestycja w nowe technologie dla wielu sieci handlowych może być decyzją o przetrwaniu [Retail Trends 2025] 02.04.2025 / 14:53

Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: Cena jest najważniejsza, ale rośnie znaczenie doświadczenia zakupowego [RETAIL TRENDS 2025] 02.04.2025 / 14:20

Maciej Kroenke, Strategy& Polska: Detaliści powinni więcej myśleć o zwiększaniu efektywności z każdego klienta, a nie z każdego metra [RETAIL TRENDS 2025] 02.04.2025 / 11:36

Poznań miejscem spotkań branży private label – targi marek własnych MARCA Poland ruszają od środy! 02.04.2025 / 11:04

Marian Owerko, FoodWell: Vending i e-commerce mają wielką przyszłość [RETAIL TRENDS 2025] 02.04.2025 / 10:48

Oto zwycięzcy konkursu Market Roku 2025. Kto okazał się najlepszy w poszczególnych kategoriach? 01.04.2025 / 22:17

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"