Foodtech i start-upy handlowe

TYLKO U NAS Czym jest Wojna Warzyw? Start-up spożywczy założony przez Ukraińców zdobywa klientów w Polsce 28.08.2023 / 11:03

Roślinny zamiennik jajka podbija rynek. Gdzie można kupić produkt pod nazwą MyEgg, wymyślony przez polski start-up? 24.08.2023 / 18:21

Start-upy spożywcze mogą dostać pieniądze od dewelopera parków handlowych. Niebawem koniec naboru wniosków 21.08.2023 / 11:02

Lidl wprowadza do sprzedaży nietypowe lody. Produkt został zaprojektowany przez sztuczną inteligencję 09.08.2023 / 15:46

Steki wołowe z komórkowej hodowli mięsa. Jest pierwszy wniosek o zgodę na ich sprzedaż! 31.07.2023 / 11:39

Lista sześciu izraelskich start-upów, z którymi będzie współpracował Carrefour. Czym się zajmują? 14.05.2023 / 12:03

Wege Siostry debiutują w wegańskiej ladzie w sklepach Carrefour. Roślinna alternatywa dla sera teraz dostępna na wagę 10.03.2023 / 22:18

Michał Krowiński, Lisek.app: Błędy, które wielu graczy działających w branży q-commerce popełnia teraz, my mamy już dawno za sobą 15.02.2023 / 13:36

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"