E-commerce

Europa szykuje broń na chińską inwazję. Czy nowa opłata powstrzyma masowy napływ przesyłek z Temu i Shein? 22.05.2025 / 09:48

Właściciel Biedronki rozstaje się z Mercadão z grupy Glovo. Uruchamia własny sklep online 21.05.2025 / 17:40

MediaMarkt odpala marketplace w Polsce. Rynek wart co najmniej 6 mld USD 21.05.2025 / 13:08

Empik wrzuca szósty bieg! Grupa przyspiesza z realizacją strategii i zapowiada jeszcze szybsze tempo wzrostu sprzedaży 20.05.2025 / 12:46

Dyskonty czy drogerie? Które kanały sprzedają najwięcej kosmetyków? 19.05.2025 / 12:18

InPost podbija sklepy Tesco. O ile więcej dzięki tej współpracy klienci wydają w sklepach sieci supermarketów? 19.05.2025 / 11:24

Papier zamiast plastiku. Co stoi za wzrostem świadomości ekologicznej w e-commerce? 17.05.2025 / 12:01

Jakie trendy kształtują rynek delivery w 2025 roku? Wolt: zmiany w zwyczajach zakupowych są widoczne 15.05.2025 / 15:38

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Ryszard Petru nie zapomina o handlowych niedzielach. "Niech samorządy decydują"
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami